Nominette b.v. streeft naar tevreden klanten. Mocht je vragen, opmerkingen of suggesties hebben dan worden we hier graag van op de hoogte gebracht. Een klacht die betrekking heeft op de levering kunnen wij alleen in behandeling nemen als het geleverde product niet conform de orderbevestiging is.
De klacht moet uiterlijk 8 werkdagen na ontvangst worden gemeld, zo niet kunnen wij deze helaas niet meer in behandeling nemen.
Om u goed te kunnen helpen en een wederzijds passende oplossing te vinden, verzoeken we u vriendelijk uw klacht binnen de 8 dagen na ontvangst van de zending te melden, per mail aan info@nominette.com of telefonisch op nummer +3253827770. Om de productklacht goed te kunnen beoordelen, kunnen we u nadien vragen om de zending eventueel aangetekend aan ons te retourneren.
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ook is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie te vinden op http://ec.europa.eu/odr.